Που θα μας Βρείτε

maps

ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ
ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ 12
ΒΥΡΩΝΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Τηλέφωνο: 210 76.57.214
Φάξ: 210 76.51.528
email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

    Η σχολική ηλικία είναι ο κατάλληλος χρόνος για να υιοθετήσουν τα παιδιά ισορροηπημένες διατροφικές συνήθειες που θα κουβαλάνε μαζί τους μια ζωή, να εξοικειωθούν με τη φυσική δραστηριότητα και τελικά να γνωρίσουν καλύτερα το σώμα τους και τον οργανισμό τους. Είναι η περίοδος που αρχιζουν να έχουν μια πολυάσχολη κοινωνική ζωή από την οποία επηρεάζεται ακόμη και η διατροφή τους, οπότε έμμεσα είναι και το "πάτημα" για να επιλέξουν το δικό τους τρόπο ζωής, άρα και τις διατροφικές τους συνήθειες.

   Όπως σίγουρα θα έχετε ακούσει , είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να καταναλώνουν πρωινό. Έρευνες δείχνουν ότι ένας καλός ύπνος το βράδυ σε συνδυασμό μ΄ένα πλήρες πρωινό βοηθά τα παιδιά να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, μεγαλύτερη ικανότητα μάθησης και μνήμης, να συμμετέχουν περισσότερο στην τάξη αλλά και να έχουν καλύτερη συγκέντρωση.

   Ένα μπολ δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χαμηλών λιπαρών και φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, είναι πάντα μια ιδανική επιλογή γεμάτη ενέργεια και θρεπτικά συστατικά για όλη την οικογένια. Αν δεν είστε και πολύ fan του φρούτου τις πρωινές ώρες, επιλέξτε να το αντικαταστήσετε με ένα ποτήρι 100% φυσικού χυμού φρούτων που περιέχει όλες τις βιταμίνες του φρούτου, τις οπoίες χρειάζεται το παιδί για να ξεκινήσει τη μέρα του.

   Lunch time!

   Σύμφωνα με έρευνες το 60% των παιδιών δεν τρώνε σχολικά γεύματα την ίδια στιγμή που τα γεύματα αυτά φαίνεται να επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την συνολική τους διατροφή. Παρ΄όλο που ένα μικρό ποσοστό των σχολικών κυλικείων στη χώρα μας φαίνεται ότι έχει προσαρμοστεί στις οδηγίες για τη διάθεση υγεινών επιλογών στα παιδια, ένα μεγάλο μέρος τους εξακολουθεί να παρέχει τρόφιμα χαμηλής θρεπτικής αξίας με υψηλό κόστος. Μια εναλλακτική λύση, λοιπόν, είναι μεσημεριανό γεύμα σε ταπεράκι. Με αυτό τον τρόπο το παιδί σας μαθαίνει να τρέφεται υγιεινά και ισορροπημένα και γιατί όχι, αφήστε το να συμμετέχει και στην προετοιμασία του.

   Ταπεράκι για το σχολείο σήμερα, ταπεράκι για τη δουλειά αύριο!

   Τι μπορεί να περιλαμβάνει το πακέτο για το σχολείο;

- Σάντουις ή σπιτική πίτα με έτοιμο κατεψυγμένο φύλλο υψηλής θρεπτικής αξίας για να γλυτώσετε χρόνο, τα οποία μπορείτε να γεμίσετε με τυρί, κοτόπουλο και διάφορα λαχανικά όπως πιπεριές, μανιτάρια, ντομάτα κτλ.

- Σαλάτα με διάφορα λαχανικά, τυρί, χαμηλό σε λιπαρά και κομμάτια φρυγανιάς ή κρουτόν.

   It΄s snack time!

   Τα σνακς είναι ένα σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής για παιδιά με ενέργεια και επιδόσεις. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας μπορεί να έχουν διακυμάνσεις στην όρεξη, ανάλογα με τα επίπεδα της φυσικής τους δραστηριότητας, έτσι ώστε να τους επιτρέψει να επιλέξουν πόσο πρέπει να φάνε, καθώς τους προσφέρεται μια μεγάλη ποικιλία υγιεινών τροφών. Μερικά παιδιά τρώνε μικρές ποσότητες στο βραδινό τους γεύμα, οπότε πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το απογευματινό τους σνακ είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.

   Προτάσεις για σνακ:

 - Ένα τοστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 1 κουτ. γλυκού φυτική μαλακή μαργαρίνη και διάφορα λαχανικά όπως ντομάτα κτλ

- 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης μαζί με 1 μερίδα φρούτο όπως 1 μπανάνα

- 1 ποτήρι 100% φυσικό χυμό φρούτων μαζί με 3-4 κράκερς σικάλεως

   Οικογενειακή υπόθεση!

   Για τους μαθητές τα οικογενειακά γεύματα είναι μια ευκαιρία να μοιραστούν και να μιλήσουν για τις δραστηριότητες και τα γεγονότα της ημέρας. Το βραδινό γεύμα θα μπορούσε να είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για αυτό. Θυμηθείτε... όταν βρίσκεστε στο τραπέζι με το παιδί αφήστε το να αποφασίσει πότε χόρτασε και αποφύγετε να το πιέζετε να φάει κι άλλο, από τη στιγμή που δεν το θέλει. Έτσι θα κάνετε το οικογενειακό γεύμα μια ευχάριστη στιγμή της ημέρας. Επίσης, καθώς γευματίζετε μαζί του μπορείτε να το διδάξετε μερικά απλά πράγματα για τη διατροφή, όπως ότι "το γάλα κρατά γερά τα κόκαλά σου" ώστε να αρχίσει να αντιλαμβάνεται τη θρεπτική αξία κάποιων τροφίμων, τα οποία μετά γίνονται συνειδητές επιλογές του.

   Για να μην πείτε το νερό... νεράκι!

   Τα παιδιά θα πρέπει να ενθαρρύνονται να πίνουν αρκετά υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και σίγουρα όταν λέμε για υγρά, το νερό είναι το πρώτο που μας έρχεται στο μυαλό, όμως δεν είναι και το μόνο μέσο ενυδάτωσης. Το γάλα, οι 100% φυσικοιί χυμοί φρούτων αλλά και τα αναψυκτικά, με προτίμηση σε light/ζερο, μπορούν και αυτά κάλλιστα να συνεισφέρουν σημαντικά. Και μάλιστα, μπορεί να είναι και απαραίτητα για την ενυδάτωση των παιδιών. Μελέτες έχουν δείξει ότι καταναλώνοντας ποικιλία υγρών, πετυχαίνουμε πιο εύκολα τον στόχο μας για ενυδάτωση. Οπότε βάλτε ποικιλία!

   Τα παιδιά της σχολικής ηλικίας είναι σε θέση να μάθουν και να υιοθετήσουν τον ισορροπημένο τρόπο ζωής. Μην ξεχνάτε ότι σε  αυτή την ηλικία, "ρουφάνε τη γνώση" σαν σφουγγάρια!